Všeobecné obchodné podmienky e-shopu
Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného
pod doménou Carisma-shop.sk
Obchodné meno a sídlo/miesto
podnikania predávajúceho:
MNBA s.r.o.
IČO: 51 234 530
DIČ: 2120658672
IČ DPH: SK 2120658672
Bankové spojenie : ČSOB banka č. ú.: 4026685712/7500
IBAN : SK25 7500 0000 0040 2668 5712
Zapísaný pod spisovou značkou - vložka číslo 124679/B
v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1,Okresným úradom v Bratislave,
číslo živnostenského registra: 124679/B
E-mail: carisma@mohac.sk
Tel. číslo: 0948 077 742, 0948 077 749
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 820 07 Bratislava
Článok I – Pojmy
Predávajúci |
spoločnosťMNBA s.r.o. ktorá pri uzatváraní a plnení
kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti vo svojom
mene, na svoj účet a ktorá prostredníctvom E-shopu predáva Tovar |
Spotrebiteľ |
fyzická osoba, ktorá nakupuje Tovar prostredníctvom
internetového obchodu a ktorej tento Tovar neslúži na výkon zamestnania,
povolania alebo podnikania |
E-shop |
internetový obchod predávajúceho |
Tovar |
Tovar ponúkaný prostredníctvom E-shopu |
Objednávka |
úkon Spotrebiteľa v súvislosti s E-shopom, ktorý
vyjadruje vôľu Spotrebiteľa nakúpiť Tovar v E-shope |
Cena |
celková cena uvedená v Objednávke, najmä cena za
všetok Tovar, ktorý si Spotrebiteľ objednal a je uvedený v Objednávke, ako aj
DPH či iné dane, poplatky, vrátane ceny Dopravného |
Dopravné |
cena za dopravu Tovaru k Spotrebiteľovi a prípadne
manipuláciu s Tovarom (napr. vynáška Tovaru a pod.) |
VOP |
tieto všeobecné obchodné podmienky |
Článok II – Všeobecné ustanovenia
- Tieto
VOP upravujú:
- proces nákupu tovaru spotrebiteľom prostredníctvom E-shopu,
- podmienky predaja a nákupu tovaru prostredníctvom
E-shopu predávajúceho,
- práva a povinnosti zmluvných strán, t.
j.predávajúceho a spotrebiteľa vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi
týmito stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru prostredníctvom
E-shopu predávajúceho.
Článok III – Objednávka a uzavretie zmluvy
- Spotrebiteľ si objednáva tovar
u predávajúceho cez E-shop umiestnený pod doménou carisma-shop.sk
- Popis toho-ktorého tovaru, jeho
vlastnosti, dostupnosť na sklade, jeho cena sú uvedené v E-shope pri
tom-ktorom tovare.
- Nákup tovaru
v E-shope je podmienený registráciou v E-shope, pri ktorej je spotrebiteľ
povinný vyplniť údaje, ktoré od neho E-shop vyžaduje. Pri registrácii bude
spotrebiteľovi na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii doručená
e-mailová správa, ktorá obsahuje aktivačnú linku. Spotrebiteľ kliknutím na
linku aktivuje svoje konto na E-shope. Ak spotrebiteľ neklikne na linku do
5 dní od registrovania v E-shope, konto spotrebiteľa nebude aktivované a
registrácia bude neúspešná.
- Po úspešnej registrácii bude
mať spotrebiteľ prístup k svojmu kontu, prostredníctvom ktorého sa bude
pri nákupoch hlásiť v E-shope. Pri každom ďalšom nákupe sa spotrebiteľ už
neregistruje, stačí, aby sa pomocou svojich prihlasovacích údajov
prihlásil k svojmu kontu v E-shope.
- Spotrebiteľ objednáva tovar u predávajúceho
prostredníctvom E-shopu, a to podľa pokynov uvedených v tomto E-shope.
- Po stlačení tlačidla „DO
KOŠÍKA“ pri tom-ktorom tovare sa objednaný tovar automaticky pridá do
nákupného košíka toho-ktorého spotrebiteľa. Nákupný košík daného
spotrebiteľa je tomuto spotrebiteľovi kedykoľvek počas vytvárania objednávky
k dispozícii na nahliadnutie.
- V náhľade nákupného košíka si spotrebiteľ
zároveň zvolí spôsob dopravy tovaru podľa možností, ktoré ponúka predávajúci.
- K cenám za jednotlivé tovary,
DPH a pod. sa pripočíta aj cena za dopravné podľa zvoleného druhu dopravy,
ak predávajúci umožňuje dopraviť tovar viacerými spôsobmi.
- Objednávku spotrebiteľ dokončí
stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“. Predtým je spotrebiteľ
povinný sa oboznámiť s týmito VOP a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím
tlačidla „Potvrdzujem, že som sa oboznámil/a so Všeobecnými obchodnými
podmienkami E-shopu ..carisma-shop.sk vyžaduje, aby spotrebiteľ vyhlásil, že
bol: - riadne poučený o strate práva na odstúpenie po poskytnutí služby, -
riadne poučený o strate práva na odstúpenie po začatí poskytovania
elektronického obsahu. V prípadoch vyššie uvedených musí spotrebiteľ pred
dokončením objednávky stlačiť aj tlačidlá s textom: „Predávajúcemu
udeľujem výslovný súhlas so začatím poskytovania služby / elektronického
obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlasuje, že som
bol predávajúcim riadne poučený o strate práva na odstúpenie po začatí
poskytovania služby / elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na
odstúpenie od zmluvy.“
- Odoslaním Objednávky, t. j.
stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ spotrebiteľ zároveň potvrdzuje,
že sa oboznámil/bol predávajúcim informovaný aj o:
- vlastnostiach tovaru,
- celkovej cene, ktorú je spotrebiteľ povinný predávajúcemu
uhradiť.
11. Po vytvorení objednávky bude táto objednávka
zaregistrovaná v systéme E-shopu. Predávajúci zašle na e-mailovú adresu spotrebiteľa,
ktorú
tento uviedol pri registrácii, nasledovné:
- potvrdenie objednávky
s informáciami o objednávke
- znenie VOP, ktoré je platné a účinné v čase
vytvorenia objednávky spotrebiteľom,
- Reklamačný poriadok predávajúceho, ak nie je
súčasťou VOP.
12. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky podľa
bodu 11 tohto článku VOP spolu s ostatnými dokumentmi spotrebiteľovi sa zmluva
o kúpe tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v
objednávke špecifikovaného tovaru za tam uvedenú cenu, a to všetko za
podmienok, ktoré sú obsiahnuté v dokumentoch podľa bodu 11 tohto článku VOP.
Článok IV – Platobné a dodacie podmienky
- Všetky
ceny tovarov v objednávke aj v E-shope sú uvedené vrátane DPH. Cenu podľa
objednávky môže spotrebiteľ uhradiť:
a) platobnou bránou Tatrapay, Cardpay, Sporopay alebo
b) bankovým prevodom, alebo
c) priamym vkladom v banke na účet Predávajúceho,
- Za úhradu ceny si predávajúci neúčtuje
žiaden poplatok. Avšak predávajúci upozornil spotrebiteľa, že ten-ktorý
subjekt, u ktorého je platba ceny realizovaná, si môže účtovať poplatok za
úhradu (napr. daná banka pri vklade na účet).
- Spotrebiteľ sa zaväzuje uhradiť
cenu v lehote uvedenej v objednávke.
- Úhradou sa rozumie moment
pripísania ceny na účet predávajúceho.
- Predávajúci sa zaväzuje dodať
objednaný tovar spotrebiteľovi v lehote do 20 pracovných dní od uhradenia
ceny objednávky predávajúci dodá spotrebiteľovi objednaný tovar na adresu,
ktorú spotrebiteľ uviedol ako dodaciu adresu v objednávke.
Článok V – Poučenie o práve Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
- Spotrebiteľ má právo odstúpiť
od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru,
pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od
zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar
sa považuje za prevzatý spotrebiteľom momentom, keď spotrebiteľ alebo ním
určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme všetky časti
objednaného tovaru alebo ak sa:
a) viaceré tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke
dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo
kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusa,
c) Tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia,
okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
- Spotrebiteľ svoje právo
odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP uplatňuje nasledovne:
a) písomne na adrese sídla predávajúceho uvedenej
vyššie alebo
b) e-mailom na adrese
- carisma@mohac.sk
- Spotrebiteľ je na odstúpenie od
zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP oprávnený použiť formulár, ktorý
tvorí prílohu č. 1 týchto VOP. V prípade, že spotrebiteľ svoje právo
odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP uplatní, vráti tovar predávajúcemu,
a to zaslaním na adresu sídla predávajúceho uvedenú v týchto VOP najneskôr
do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil.
- Pri
odstúpení od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP znáša náklady na
vrátenie tovaru spotrebiteľ, a to vrátane nákladov na vrátenie tovaru,
ktorý nie je možné vzhľadom na jeho povahu vrátiť prostredníctvom pošty.
- Vrátený tovar nesmie byť
poškodený a musí byť zaslaný predávajúcemu s dokladom o kúpe, s kompletným
príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. Za zníženie hodnoty tovaru,
ktoré nevzniklo bežným opotrebením počas používania v lehote na odstúpenie
podľa bodu 1 tohto článku VOP, zodpovedá spotrebiteľ.
- Spotrebiteľ má právo po
prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie tovar rozbaliť a odskúšať spôsobom
primeraným tomu, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru.
- Predávajúci v lehote do 14 dní
odo dňa doručenia odstúpenia spotrebiteľa podľa bodu 1 tohto článku VOP
vráti spotrebiteľovi platby, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré
od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane
nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.
Predávajúci vráti spotrebiteľovi platbu podľa predchádzajúcej vety rovnakým
spôsobom, aký bol použitý spotrebiteľom pri platbe za tovar, pokiaľ sa
spotrebiteľ s predávajúcim nedohodnú inak. Náklady na dopravu, dodanie a
poštovné však predávajúci zákazníkovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho
bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný predávajúcim, bez ohľadu na
to, aký spôsob doručenia si zvolil spotrebiteľ. Predávajúci nie je povinný
vrátiť spotrebiteľovi platbu skôr, ako mu je doručený tovar alebo ako mu spotrebiteľ
preukáže, že mu zaslal tovar späť.
- Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od
zmluvy, ktorej predmetom je:
poskytovanie služby ak sa jej
poskytovanie začalo s výslovným
súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený
o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po
úplnom poskytnutí služby.
Článok VI – Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na Tovare
- Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke
právo k Tovaru až úplným zaplatením celej Ceny.
- Nebezpečenstvo škody na Tovare
prechádza na Spotrebiteľa v čase, keď prevezme Tovar od Predávajúceho
alebo keď tak neurobí včas, tak v čase, keď mu Predávajúci umožní nakladať
s Tovarom a Spotrebiteľ Tovar neprevezme.
Článok VII -Reklamačné podmienky
(zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie)
- Pri preberaní Tovaru je
Spotrebiteľ povinný skontrolovať:
- či mu bol dodaný Tovar v súlade s Objednávkou,
- či mu bol Tovar dodaný v množstve v súlade s
Objednávkou,
- či je Tovar alebo jeho obal poškodený.
- V
prípade, že bol Spotrebiteľovi dodaný Tovar, ktorý si neobjednal, je
Spotrebiteľ povinný ihneď, najneskôr do 24 hodín e-mailom kontaktovať
Predávajúceho. V takom prípade je Spotrebiteľ oprávnený Tovar neprevziať a
s osobou, ktorá Tovar dodala, spísať Zápis o neprijatí zásielky.
- V
prípade, ak bol Spotrebiteľovi dodaný Tovar, ktorý javí známky poškodenia,
zjavných vád, prípadne v menšom množstve, než si Spotrebiteľ objednal, je
Spotrebiteľ povinný Tovar prevziať, avšak uviesť tieto skutočnosti v
dodacom liste. Spotrebiteľ je povinný takýto dodací list ihneď zaslať
Predávajúcemu a uplatňovať si nároky z vád. Neskoršie reklamácie týkajúce
sa poškodenosti, zničenosti alebo množstva Tovaru pri jeho dodaní nebudú
akceptované. V prípade, ak Spotrebiteľ odmietne prevziať Tovar podľa tohto
odseku týchto VOP, je Predávajúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
- Spotrebiteľ
môže Tovar reklamovať e-mailom na adrese: carisma@mohac.sk, alebo poštou
na adrese:CARISMA, Hurbanova 46,
010 01 Žilina. a to spolu s dokladmi ako dodací list, faktúra. V
reklamácii je Spotrebiteľ povinný uviesť:
a) svoje identifikačné údaje,
b) údaje predávajúceho,
c) opis tovaru, ktorý Spotrebiteľ reklamuje,
d) popis vady tovaru
e) číslo Objednávky, ktorej sa reklamácia týka.
- Ak je
reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie,
Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť
Spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa
doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie.
- Záručná
doba začne plynúť dňom, kedy Spotrebiteľ Tovar prevzal. Záručná doba je 24
mesiacov, pokiaľ nie je v dokladoch viažucich sa k Tovaru uvedené inak. Ak
je na Tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená dlhšia
doba, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto doby. Práva zo
zodpovednosti za vady sa uplatňujú u Predávajúceho spôsobom ďalej
uvedeným.
- Záruka
sa nevzťahuje na poškodenie Tovaru vzniknuté, okrem iného, najmä:
a) prirodzeným alebo nadmerným mechanickým
opotrebením,
b) znečistením Tovaru alebo jeho častí v dôsledku
zanedbania údržby, zanedbaním starostlivosti o Tovar,
c) používaním Tovaru v podmienkach, ktoré
nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými
vplyvmi prostredia, v ktorom sa Tovar bežne používa,
d) vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom,
vniknutím vody, ohňom,
e) zásahom do Tovaru neoprávnenou osobou (neodborné
opravy, montáž alebo úpravy),
f) pri používaní Tovaru v rozpore s návodom,
technickými normami, inou dokumentáciou k Tovaru či s účelom, na ktorý je Tovar
určený,
g) mechanickým poškodením, najmä roztrhnutý,
prerezaný, tepelne poškodený Tovar, Tovar poškodený neopatrným neúmerným
fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev Tovaru a pod.,
h) neoznámením zjavných vád pri prevzatí Tovaru,
i) po uplynutí záručnej doby.
- Záruka
sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti,
živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo
prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
- Predávajúci
zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Spotrebiteľom. Pri
použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo
opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu,
pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
- Ak
nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá Predávajúci
za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
- Predávajúci
je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších
prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených
prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu
Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania.
Oznámenie určenia spôsobu vybavenia reklamácie je možné zo strany
Predávajúceho vykonať aj formou e-mailového oznámenia na e-mail, ktorý
Spotrebiteľ uviedol pri registrácii. Po určení spôsobu vybavenia
reklamácie Predávajúci reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch
možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať
dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty
na vybavenie reklamácie má Spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
- O
ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje Predávajúci
Spotrebiteľa e-mailom alebo doporučeným listom. Ak Spotrebiteľ reklamáciu
Tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia Kúpnej zmluvy, môže
Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia
znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo
akreditovanou osobou, alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len „odborné
posúdenie Tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže
Predávajúci od Spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie
Tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením Tovaru.
- Odborné
posúdenie Tovaru musí obsahovať:
a) identifikáciu osoby, ktorá vykonáva odborné
posúdenie,
b) presnú identifikáciu posudzovaného výrobku,
c) popis stavu výrobku,
d) výsledok posúdenia,
e) dátum vyhotovenia odborného posúdenia.
- Predávajúci
je povinný poskytnúť Spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia
odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa
vybavenia reklamácie.
- Ak
Spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia
zmluvy a Predávajúci ju zamietol, je povinný v doklade o vybavení
reklamácie uviesť, komu môže Spotrebiteľ zaslať Tovar na odborné
posúdenie. Ak Spotrebiteľ Tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe
uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia
Tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady
znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak
Spotrebiteľ odborným posúdením od Predávajúcim určenej osoby preukáže
zodpovednosť Predávajúceho za reklamovanú vadu Tovaru, môže reklamáciu
uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia Tovaru záručná doba
neplynie. Predávajúci je povinný Spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa
znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie
Tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú
reklamáciu nemožno zamietnuť.
- Ak ide
o vadu, ktorú možno odstrániť, má Spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne,
včas a riadne odstránená. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady
vymeniť vadný Tovar za bezvadný. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a
ktorá bráni tomu, aby sa Tovar mohol riadne užívať ako bez vady, má
Spotrebiteľ právo na výmenu Tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie
isté práva prislúchajú Spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady,
ak však Spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave
alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať. Za väčší počet vád sa
považujú aspoň tri vady a za opätovný výskyt vady vyskytnutie tej istej
vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.
- Vybavením
oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie.
Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou Tovaru za
nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia
reklamácie.
- Predávajúci
nevydal žiadne ďalšie kódexy správania, ktoré by mal dodržiavať, okrem
týchto VOP.
Článok VIII. - Alternatívne riešenie sporov
- 1.
Účelom tohto článku VOP je informovať Spotrebiteľa o možnosti
a podmienkach alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim
a Spotrebiteľom.
- 2.
Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia
sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi
jeho stranami, t.j. medzi Spotrebiteľom a Predávajúcim. Spotrebiteľ
môže svoj spor s Predávajúcim riešiť prostredníctvom alternatívneho
riešenia sporov.
- 3.
Príslušným orgánom (subjektom) alternatívneho riešenia sporov je
v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná
inšpekcia, na ktorú sa môže Spotrebiteľ obrátiť alebo iný subjekt, ktorý
sa nachádza v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov
zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk
- 4.
Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia
sporov informovať na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
- 5.
Spotrebiteľ môže spor medzi ním a Predávajúcim riešiť aj
prostredníctvom ODR platformy. Spotrebiteľ sa môže o podmienkach
a platforme ODR alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Záverečné ustanovenia
1. Na vzťahy neupravené Objednávkou a týmito VOP sa
vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších
predpisov, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona
Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších
predpisov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení
zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach
ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.
284/2002 Z. z., zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších
predpisov.
2. Spotrebiteľ vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP
a zaväzuje sa ich dodržiavať.
3. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 24.04 2020